10 Клієнт: Ви що, зберігаєте роли в холодильнику? Чому моє замовлення приїхало так швидко?
Шеф Повар Дмитро Пак: Нам виділили лише 15 хвилин на приготування, як ми встигаємо?
1 Роботи, які готують рис і ріжуть роли
2 Меню розподілено блоками на кожного кухаря
3 Ми не бігаємо з паперовими чеками, замовлення одразу видні на особистому моніторі кухаря.
9 Клієнт: Чому у вас немає ресторану?
СЕО Котосуші Олександр: Ми в першу чергу “Онлайн сервіс”, всі наші зусилля спрямовані на своєчасну доставку клієнту додому. Якщо ми додамо в бізнес модель ще й ресторан, то почнемо запізнюватися з доставками. А це суперечить нашій концепції.
8 Ми б хотіли: Піцу, Бургери, Гарячі роли, сашимі, кока-колу в меню. Додайте!
Шеф Повар Дмитро Пак: Не може один повар однаково добре готувати і суші, і піцу, і бургери - десь будуть промахи. У нас чітке завдання - готувати смачні страви, швидко і якісно. Тому в нашому штаті тільки фахівці з суші, а не кухарі, які вміють усе по трохи.
7 Клієнт: Чому ви не передзвонюєте і не підтверджуєте замовлення?
Маркетинг менеджер Ксенія: Ми створили цілу систему, яка автоматично передає замовлення усім учасникам приготування, аж до моменту отримання замовлення. Спеціально прибравши функцію передзвону - все це заради того, щоб ви мали більше часу на спілкуванння з близькими:)
6 Клієнт: Чому у вашому меню немає Тунця?
Шеф-повар Котосуші Дмитро: Проблема в замкнутості нашої країни, в Україні вкрай мало хорошого тунця і коштує він понад 2000 грн за кілограм, а користуватися замороженим “тунцеподібним” м'ясом, яке використовують деякі ресторани, ми не хочемо.
5 Клієнт: Збільшіть зону доставки до ....
СЕО Котосуші Олександр: Наша ціль - доставляти свіжі суші за 15 хвилин. Саме 15 хвилин мають наші кур'єри на те, щоб доїхати від ресторану до вашого будинку. Наша зона доставки обмежена саме так, щоб в будь - який час ми мали можливість доставляти в обумовлений термін, незважаючи на пробки або погоду.
4 Клієнт: Я хочу один рол, чому ви поставили таку дивну суму для мінімального замовлення 200 грн?
Маркетинг менеджер Ксенія: Ми б хотіли догодити всім нашім клієнтам і з задоволенням поставили б вартість для мінімального замовлення менше, але тоді б нам довелося підняти ціну на всі товари, тому що вартість упаковки на кожен рол зросла б на 5%. Ми за чесні ціни:)
3 Клієнт: Що таке коткойни? Як їх отримувати?
Маркетинг Менеджер Ксенія: Це спеціальні бали, які ми нараховуємо вам за:
а - замовлення
б - участь в бонусній програмі в додатку.
Накопичені коткойни ви можете обміняти на суші, курс 1 коткойн = 1 грн. У кожного клієнта, з моменту першого замовлення, є бонусний рахунок, який прив'язаний до номера мобільного телефону. Кількість бонусів можна перевірити на нашому сайті, в розділі “Коткойни” або в додатку.
2 Клієнт: В чому різниця між додатком і сайтом?
Ксенія: Додаток дозволяє вам отримувати спеціальні нагороди за замовлення суші, в ньому ви можете в режимі онлайн відстежувати кількість ваших бонусів, а оплата в ньому куди простіша ніж на сайті.
1 Клієнт: Я хочу зробити замовлення з доставкою за місто, відправте замовлення маршруткою.
Олександр СЕО Котосуші: Це цілком виключено. Ми не просто готуємо і доставляємо суші, ми несемо відповідальність перед клієнтом за їх якість. Доставка громадським транспортом будь - яких страв чревата їх псуваннням. А наш сервіс - це про якість, смак і швидкість.