Ритм міста та бізнес-ланчі
Чи давно ми замислювалися над тим, що ж потрібно нашому гостю?
Можна було просто запитати, що він хоче? Але ні, це не цікаво і не завжди результативно, і навіть частіше шкідливо. Сам Генрі Форд говорив: "Якби я слухав своїх покупців про те, що їм потрібно, то я б виробляв швидких коней, а не машини".
Генрі, незважаючи на свої чотири класи шкільної освіти, був пророком поза часом. Тому ми вирішили прислухатися до його слів і, заглибившись у психологію, почали думати над тим, чого дійсно хоче людина, замовляючи бізнес-ланч від «Котосуші»?
Передісторія:
Теперішній ритм життя вимагає від людини дедалі більшої організованості. Горезвісні дедлайни, скайпи, зуми, тайм-менеджмент та інші нові слова міцно увійшли до нашого життя, стали його невід'ємною частиною. Ми почали лягати за північ, прокидатися раніше, а дні, і навіть тижні, буквально пролітають одні за іншими.
І, до речі, британські вчені рекомендують робити перерви, відволікаючись від робочої рутини і приділяючи увагу улюбленим речам. Наприклад, малюванню чи спогляданню природи. І пам'ятати про життєву необхідність – поїсти та відновити сили.
Ми в «Котосуші» чітко знаємо, що сучасна людина успішніша, коли опанувала ефективну роботу в коротких часових рамках.
Завдання доставки їжі в такому разі - це не підвести гостя і не завадити його робочому ритму очікуванням на вулиці або в офісі. Насправді, кому сподобається, коли у вас чи вашого сусіда по офісу весь час невдоволено булькає живіт, чи ваш бурчить, очікуючи зайві 10 хвилин до омріяного обіду?
Питання риторичне. Тому ми вирішили не відповідати на нього, а швиденько зібралися всією командою і, розклавши ті самі унікальні карти, з яких на Білорусь готувалося нападу 😊, спробували зрозуміти, що ж дійсно потрібно клієнтам «Котосуші» на обід?
Які очікування та переваги наш сервіс доставки їжі має вирішити для улюбленого клієнта?
Що хотіли отримати в підсумку?
Давайте поміркуємо, які завдання має виконувати бізнес-ланч з доставкою в офіс? Отримувати «вау-ефект»? З нього повинні вистрибувати єдинороги або він повинен складатися з мармурової телятини, щоб справити враження на колег?
Нам здається, що ні, бо основних завдання у нього всього три:
1. Ланч має бути зручно їсти. Ми мінімізували ризики, того, що ви після обіду не будете розповідати колегам про якісь важливі завдання у забрудненій сорочці з плямою від соусу або засобу для виведення плям. У вас буде чистий одяг.
2. Доставка ланчу має бути вчасно. З цим у «Котосуші», варто визнати, досить добре, але ми організували процес приготування ланчу таким чином, щоб кур'єр з обідом виїжджав до замовника вже через 5-7 хвилин після надходження замовлення.
І це без жодних заздалегідь приготовлених боксів з їжею, все «з-під ножа», гаряче та свіже.
3. Ціна. Бізнес-ланч - це не класичне замовлення суші або іншої доставки їжі, яка куди важливіша, ніж в інших випадках. Так ось, основним завданням «Котосуші» було залишити лише ті інгредієнти, які справді стабільні у своїй якості та ціні. Так ми бережемо наших клієнтів від підвищення цін на наші страви.
І головне, ланч має бути смачним і ситним. Ці два правила завжди у «Котосуші» на першому місці, не важливо при цьому, що ми готуємо, суші, сет, боул або ланч з курочкою у вершковому соусі.
Завжди Смачно та Ситно!
Як створювали бізнес-ланчі?
Процес створення будь-якої страви в «Котосуші» – це довгий та творчий шлях. Кожну страву ми дегустуємо кілька разів, готуючи її смак у суворій відповідності зі стандартами.
На початковому етапі було до 40 проб різних варіантів та комбінацій ланчів. Весь процес відбувався не тільки в обід 😊, ми куштували ланчі й на сніданок! А коли вибрали десять смаків – «фіналістів», то почали додавати до них інші стандарти:
1. Зовнішній вигляд після доставки обіду додому. У цьому пункті ми імітували доставку в різних умовах і різними кур'єрами: на мопеді, на авто, і навіть нашим працівником, що біг сходами (так, ліфт не працював в умовний локдаун), на 15 поверх.
2. Швидкість приготування. Є певний час, за який кухар зможе приготувати один бізнес-ланч. Ми ускладнили завдання, відпрацьовуючи приготування 5-ти, та навіть 10-ти обідів поспіль. Тепер наші кухари готові до нашестя голодних клієнтів!
3. Надійність. Це, до речі, наш унікальний параметр. А означає він те, що ми мінімізуємо ризики помилки кухара, роблячи так, щоб страва була не тільки смачною, а й ще приготованою відповідно до затвердженої технологічної карти.
4. Фінансовий контроль. У справу вступив наш фінансовий відділ, який ретельно вивчав як якість продуктів, так і ціну на них, та на готову страву. Вийшов оптимальний варіант.
Який результат?
Чесно кажучи, наш шеф-кухар та вся команда «Котосуші» дуже задоволені ланчами.
Адже завдання було не просто його приготувати.
Завдання було складніше – ми мали приготувати такий ланч, який був би смачний навіть після доставки до офісу чи додому, незважаючи на погодні умови, витримавши усі «труднощі» наших дніпровських вулиць.
Нам вдалося зібрати ситний і доступний варіант на обід, на практично будь-який смак: з курочкою, телятиною, тигровими креветками і з тофу в вершковому соусі.
Ми впевнені, що Вам сподобається цей варіант обіду, адже ми провели багато днів, досягаючи ідеального балансу смакових якостей бізнес-ланчу.
А як замовити ланч?
Замовити ланчі від «Котосуші» можна так само просто, як і все наше меню.
На сайті kotosushi.com.ua, у додатку, доступному для скачування на Appstore, PlayMarket або через чат-бота @Kotosushi_bot.
Доставка безкоштовна по всьому місту Дніпро, а також запрошуємо вас скуштувати найсмачніші суші на фудкорті за адресою м. Дніпро, вул. Маршала Малиновського, 2, ТРЦ "Вавілон".