39:00
хвилин
Завантажуй наш застосунок
OLEUS - cоздание сайтов для бизнеса

Як створюють суші?

27.03.2022

Давайте поговоримо про найцікавіше - про творчий процес на кухні. Про те, як же все-таки вигадують рецепти суші та роли на кухні? На перший погляд здається, що нічого складного: риба + рис + сир та овочі - і все готове. Але чи насправді все так просто?

Скільки триває процес? 


Сам процес створення суші може тривати місяцями, а від моменту ідеї оновлення меню до впровадження смачних новинок на сторінки сайту доставки їжі може пройти чотири місяці! Тому що недостатньо придумати смачний рецепт, ще дуже важливо грамотно вписати його в концепцію меню ресторану. Таким чином, щоб уникнути дисбалансу і не відлякати клієнтів.

Наприклад, якщо у вашому меню класичні маки з лососем та суші – дуже дивно буде виглядати навіть найсмачніший рол із умовним беконом. А люди, які звикли до класичних рецептів у вашому меню, можуть просто відвернутися від вас, спробувавши «незвичну новинку». Тому, як правило, будь-яка страва допрацьовується і критикується кухарями не менше 5-6 разів, в нашій практиці було що до 40 разів перед тим, як потрапити на підсумкову дегустацію.

Як визначають найсмачніші види? 


Перед кожним оновленням меню в роботу включаються маркетологи! Їх завдання не просто виявити найпопулярніші страви, а й зрозуміти, чому наші гості обирають саме ці суші та роли серед багатьох інших.  Як правило, під час проведення аналізу, відділ маркетингу опитує про кулінарні уподобання наших гостей і аналізує весь суші ринок у Європі та Азії на предмет тенденцій та нових трендів. 


Команда кухарів ще перед початком роботи повинна чітко розуміти, що саме подобається нашим гостям зараз, а що може сподобатися через 1 рік. Це і є головним завданням відділу маркетингу нашого сервісу доставки їжі.

Заборони це добре! 


Відразу після роботи відділу маркетингу в роботу включається відділ якості КотоСуші.  Його основне завдання – забезпечити максимальну свіжість кожного інгредієнта нашого меню ролів.  На цьому етапі обрізаються або забороняються всі продукти, які через недостатній обсяг продажів можуть бути не на 100% свіжими. 

Це загальноприйняте правило у всіх світових ресторанах, яке коротко звучить «Менше – Краще.»  

Як це відбувається: відділ якості формує продаж по кожному інгредієнту для суші. Потім разом із шеф-кухарем вибирають продукти, які продаються мало, і видаляють їх із меню, а натомість додають нові начинки та соуси.


Як відбуваються дегустації суші? 


Отже, повернемось до дегустацій суші. Ми називаємо такі дегустації днями болю. Не тому, що потрібно з'їсти багато суші, зовсім навпаки - на дегустаціях ми з'їдаємо не більше восьми шматочків суші за один раз. А тому що доводиться відсікати всі роли, які не спричинили «ВАУ» ефекту. Відправляючи кожен із цих ролів або в архів, або на доопрацювання.
 

То чому ж день болю? 

У цей день ми всією «командою дегустаторів» відверто і упереджено говоримо нашому шеф-кухареві про те, що його робота не ідеальна або навіть «не хороша» і потребує серйозних доробок до смаку. А він з болем у серці приймає та продовжує вдосконалювати кожен із видів суші так, щоб зрештою отримати справді смачний продукт.

slide
Замовити доставку ролів та суші у Дніпрі
09.04.2024
Доступно, швидко, неймовірно смачно!
slide
Замовити суші та роли Дніпро
21.03.2024
Де ж замовити смачні суші? Однозначно в КОТО ☝🏻 Хвалитись особливо ми не любимо, але ось декілька фактів про нашу доставку суші, які ви повинні знати.
slide
Екзотичні роли у Дніпрі
10.03.2024
Якщо Філадельфія, Каліфорнія, Дракон та інші класичні роли вам вже надоїли і хочеться чогось новенького, то КОТО має для вас дещо особливе. Точніше цілу підбірку екзотичних, авторських ролів. Які ви знайдете лише у нас. (Так, ми не особливо скромні, зате роли круті робимо 🥰)